Profil poslodavca

MI SMO…

Stručni tim mladih ljudi s više od pet godina iskustva u uvođenju brojnih novih poslovnih rješenja u Hrvatskoj i inozemstvu.

U dosadašnjem poslovanju i radu ostvarili smo više od 200 završenih projekata, uspostavili aktivnu suradnju sa sedamdesetak tvrtki, izravnu suradnju ili suradnju preko posrednika s više od 100 tvrtki te suradnju s oko 2000 korisnika, uglavnom zaposlenika tvrtki s kojima surađujemo.

ŠTO RADIMO?

Stvaramo jedinstvenu platformu koja omogućava integraciju svih poslovnih procesa. Za svaku poslovnu potrebu postoji aplikacija koja je prati. (Naglasak je uvijek na jednostavnom i intuitivnom sučelju!)

Odoo - paket softverskih alata za upravljanje poslovanjem - povezuje i integrira podatke, programe, aplikacije i baze tvrtke u jedinstven sustav koji se može prilagoditi svakom klijentu i poslovanju. Odoo sustav jednostavan je za korištenje, štedi vrijeme i novac. Može se koristiti bilo gdje i bilo kada, olakšava poslovanje i unapređuje ga!

Odoo ERP kojeg implementiramo već sedam godina pokazao se kao najbolje ERP rješenje za tvrtke bez obzira na njihovu veličinu - sveobuhvatan je paket poslovnih aplikacija. Uključuje CRM prodaju, upravljanje projektima, upravljanje zalihama, proizvodnju, financijsko upravljanje i ljudske resurse te više od 10 000 dodatnih modula u App Store-u.

NAŠA NAČELA

Transparentnost, učinkovitost, pouzdanost! Jednako nam je važno zadovoljstvo zaposlenika kao i zadovoljstvo klijenata!

ŠTO TI NUDIMO?

  1. Više nego dovoljno vremena za privatni život!

  2. Fleksibilno radno vrijeme

  3. Rad od kuće

  4. Natprosječnu plaću

  5. Stjecanje novih znanja i razvoj vještina

ŠTO O NAMA KAŽU NAŠI ZAPOSLENICI


Volim raditi u Uvidu zato što se moje mišljenje poštuje i dolazi do izražaja. Nekada nije ispravno, ali međusobnim dogovorima uvijek nađemo zajedničko rješenje. Radno vrijeme je fleksibilno i mogu ga uskladiti s privatnim obvezama. Postoji mogućnost preraspodjele vremena prema onome kako meni paše dokle god je posao na vrijeme odrađen. Doslovno, ako mi obveze dozvoljavaju, nenadani poziv za kavu usred dana mogu prihvatiti, a da ne moram tražiti odobrenje. I naravno, ono što me najviše veseli je puno godišnjeg odmora ljeti jer sam ljetni tip.

Ivana Šimek, konzultant za nabavu i računovodstvo


Čemer. Tuga. Jad. Sve je to nestalo kad sam se zaposlio u Uvidu. Ozbiljno! Što volim u Uvidu? Dinamičnu narav posla i svakodnevne izazove. Dizajn i implementaciju naizgled jednostavnih rješenja koji uvelike unapređuju poslovanje. Razvijanje ideja i 'brainstorming'. Rad s kompetentnim kolegicama i kolegama.

Luka Carević, konzultant

U Uvidu radim kao programerka godinu dana. Volim ovdje raditi jer mi izazovni i raznovrsni projekti omogućuju nova znanja i poslovni napredak. Atmosfera u Uvidu je opuštena i zabavna, a kolege su uvijek spremni međusobno si pomagati.

Ivana Boras, programerka


ŠTO O NAMA KAŽU NAŠI KLIJENTI


Specijalizirana rješenja za građevinsku industriju koja nam je predložio tim iz Uvida pokazala su razumijevanje naših potreba i pomogla nam u digitalizaciji poslovanja. Moduli koje je Uvid razvio za građevinsku i servisnu industriju značajno su smanjili trajanje implementacije i omogućili nam da ciljeve projekta ostvarimo u zadanom roku.

Iva Ljubičić, Commercial Director, Pico flow controls d.o.o.

Projekt implementacije odrađen je profesionalno, nadogradnje Odoo instalacije dolaze uvijek na vrijeme i u skladu sa svim zakonskim regulativama. Uvidov „urudžbeni“ modul za Odoo pojednostavio je i unaprijedio naš poslovni proces te sada radimo puno efikasnije

Vladimir Sobota, izvršni direktor, Struktura inženjering


ŠTO CIJENIMO

Predanost i kreativnost, ugodnu i poticajnu radnu atmosferu. Važan nam je ekipni rad. To nikako ne znači da ne cijenimo individualnost, dapače, potičemo je! Otvoreni smo za nove i drugačije ideje koje izlaze iz uobičajenih okvira. Pa ako se dogodi i autogol, zajedno ćemo izvući stvar!

U stalnoj smo potrazi za novim mozgovima, prijavi se i postani dio superkul Uvid ekipe! Veselimo ti se 😊